Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, nou nom del centre

FCE-UdL
La facultat imparteix graus d'Educació, Psicologia i Treball Social / Foto: UdL

El Consell de Govern ha aprovat avui que la Facultat de Ciències de l'Educació passi a anomenar-se Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social. Segons ha explicat la degana, Maria Pau Cornadó, aquest canvi pretén donar visibilitat a tots els graus que imparteix el centre i no només als d'educació (Educació Infantil, Educació Primària (Alternança i Pla Bilingüe), Educació Infantil i Educació Primària (doble grau) i Educació Social). A més d'aquests estudis a la Facultat es pot cursar el grau Psicologia (des del curs 2010-2011) i Treball Social (des del 2003-2004).

El Consell de Govern també ha aprovat el calendari acadèmic per al proper curs 2014-2015 que començarà dilluns 15 de setembre en tots els graus i cursos menys primer, ja que aquest dia tindrà lloc la jornada d'acollida per als nous alumnes. Els centres disposaran a partir d'ara de dos mesos per aprovar els respectius calendaris.

D'altra banda, el Consell de Govern ha donat llum verda als acords de cooperació amb les universitats de Sao Paulo (Brasil), Privada Antenor Orrego (Perú), Nacional de San Juan (Argentina). Així com als convenis de col·laboració entre el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, la UdL i l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries per a l’ús compartit i l'assumpció de despeses i serveis del centre de l’IRTA ubicat al campus de la UdL; entre l’IRTA i la UdL per a l’ús compartit del mòdul propietat de l’IRTA ubicat al campus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA); entre la Universitat de Lleida i la la Fundació Institut de Recerca Biomèdica de Lleida, Fundació Dr. Pifarré per a la utilització compartida de l'edifici Biomedicina 2; i entre la Diputació de Lleida i la Universitat per l’execució d’accions de formació contínua, congressos i activitats culturals en diversos municipis de les terres de Lleida.

També es convocaran de nou els ajuts per a estudiantat de màster procedent de sistemes universitaris estrangers per al proper curs acadèmic, dotats amb un total de 121.500 euros. Les beques aniran destinades a sufragar l’import de la matrícula, les taxes i l’assegurança escolar i, en un màxim de sis casos, inclouran a més un ajut en concepte de despeses de viatge, estada i manutenció a Lleida.