Ajuts per accions de responsabilitat social de la UdL

Obra Social 'la Caixa' finança sis activitats amb prop de 14.000 euros

ajutsresponsabilitatsocialcaixaUdL2017
El lliurament dels xecs s'ha fet avui al Rectorat Foto: UdL

Un total de sis projectes sobre igualtat de gènere, prevenció de la violència, sensibilització sobre les problemàtiques del Tercer món i divulgació de la ciència de la Universitat de Lleida (UdL) es reparteixen enguany els 13.950 euros d'ajuts d'Obra Social 'La Caixa' per promoure accions de responsabilitat social a la institució. Entre els beneficiaris, la jornada Per què no puc fer-ho del Centre Dolors Piera, unes jornades del GESEC sobre gent gran i violències viscudes o La nit dels investigadors. Els xecs s'han lliurat avui en un acte que ha tingut lloc al Rectorat de la UdL.

El vicerector d'Activitats Culturals i Projecció Universitària, Joan Biscarri, i el director de banca institucional de CaixaBank a Lleida, Geremi Camí, han donat avui les ajudes “la Caixa” als projectes seleccionats en la convocatòria 2017. Els ajuts van destinats a reunions científiques, congressos, jornades científiques i simposis sobre temes relacionats amb la pobresa, la desigualtat, l'exclusió social, la cohesió, la integració de discapacitats o de gent gran en la vida activa, els fenòmens migratoris, els problemes mediambientals, la sostenibilitat i l'eficiència energètica.

Projectes subvencionats al 2017:

- Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitat i Promoció de les Dones - 8a Jornada Per què no puc fer-ho?
- Grup d'Estudis sobre Societat, Salut i Culturals (GESEC) - 4es Jornades dialogant amb les teories. Gent gran i violències viscudes.
- Càtedra d'Innovació Social - La felicitats i el benestar de les persones en les organitzacions.
- Departament de Pedagogia i Psicologia - Cicle de conferències DOTS.
- Centre de recerca INSPIRES - Nit dels investigadors 2017.
- Oficina de Desenvolupament i Cooperació - 5es Jornades Visions del Món Africà.