Horaris especials a les biblioteques de Lletres i l'ETSEA pels exàmens

Obren en horari nocturn fins a les 2 de la matinada

Nitsdestudi-AresMasip
Nits d'estudi, Ares Masip (1r premi del concurs de fotografia Biblioinstants 2017)

L'alumnat de la Universitat de Lleida (UdL) pot utilitzar les biblioteques de la Facultat de Lletres i l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) en horari nocturn durant el període d'exàmens. Es consolida així una iniciativa que la UdL va posar en marxa com a prova pilot al 2017. La biblioteca de Lletres, ubicada al Rectorat, obre addicionalment de 21.00h a 02.00h fins el 23 de gener. La d'ETSEA, fins el 8 de febrer. Els dissabtes 20 i 27 de gener i 3 de febrer també amplia horari de 14.00h a 02.00h.

L'entrada i la sortida només es pot realitzar a les hores en punt, com es fa habitualment quan la sala d'estudis està oberta en horari nocturn. No hi ha servei de préstec de documents, però sí consulta en la sala, amb la normativa vigent (dipòsit dels llibres als carros de devolució).

Durant el període d'exàmens també s'amplia l'oferta els dissabtes, en horari de matí, de 9.00h a 14.00h. Els dies 20 i 27 de gener funcionen les biblioteques de Cappont, Ciències de la Salut i l'ETSEA. El 3 de febrer, la d'ETSEA i els dies 10 i 17 de març, la de Ciències de la Salut.