'Joc de trons' pels Erasmus de la UdL

Visiten els escenaris de la sèrie a Girona, amb estudiants de la UdG i la UVic

JocdeTronsUdG-UdL
Imatge de grup dels participants en l'activitat Foto: UdG

Uns 90 alumnes de mobilitat de les Universitats de Lleida (UdL), Girona (UdG) i Vic (UVic) han recorregut els escenaris gironins de la sèrie televisiva Joc de Trons. L'estudiantat, que pertany majoritàriament al programa Erasmus, ha pogut conèixer els racons de la ciutat on es va rodar una de les superproduccions més conegudes d'HBO. Així, els joves han recorregut els platós naturals del Barri Vell amb la visita guiada de l'Ajuntament de Girona que ha començat al punt de trobada del carrer Berenguer Carnicer i que ha acabat als Banys Àrabs.

L'objectiu d'activitats com aquesta és apropar d'una manera original i lúdica el patrimoni cultural i la realitat de les ciutats que acullen els estudiants de mobilitat. D'aquesta manera, es pretén que es generin experiències úniques que els lliguin al territori, més enllà del seu pas per les aules, laboratoris, biblioteques i campus universitaris.

Aquesta és la primera vegada que les oficines encarregades de les relacions exteriors de la UdG, la UdL i la UVic ofereixen aquesta activitat de manera conjunta. La relació entre aquestes institucions és estreta i, des de fa temps, treballen conjuntament pel fet que s'adrecen a un perfil similar d'estudiantat.

Girona és una de les protagonistes de la sisena de temporada de Games of Thrones, que s'emet a 173 països del món i que, només als Estats Units, compta amb més de 20 milions d'espectadors. La ciutat apareix en diferents moments de la temporada perquè els productors de la sèrie van identificar-hi escenaris mítics amb els quals podien transmetre passats gloriosos que centren aquesta rocambolesca història fantàstica.

Els estudiants d'intercanvi han pogut conèixer com i on va començar tot, les particularitats i els escenaris,  experimentant el seu propi Joc de Trons durant les tres hores de passeig pel Barri Vell de Girona.

Text: Comunicació UdG / Oficina de Premsa UdL

Més continguts