La Diputació i la UdL renoven la seua col·laboració

DiputacioUdLconveni
La signatura del conveni ha tingut lloc a la Diputació / Foto: Diputació de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i el rector de la Universitat de Lleida (UdL), Roberto Fernàndez, han signat avui un conveni de col·laboració mitjançant el qual la corporació lleidatana aporta a la UdL 60.000 euros en concepte de subvenció durant aquest 2014.

Aquesta aportació s'estructura de la manera següent: la meitat de la subvenció es destina a accions engegades per la universitat i que afecten a activitats generals de la institució, mentre que l’altra es destinarà a accions organitzades pels centres, departaments, unitats o responsables de projectes, que afectin a activitats concretes en l'àmbit de la docència, la recerca o la cultura.

Des de l’any 2008, la Diputació de Lleida aporta a la UdL 60.000 euros anuals per subvencionar diferents activitats formatives, culturals i d’investigació. A més, la corporació lleidatana atorga a la universitat 15.000 euros per la Càtedra d'Empresa Familiar.

Joan Reñé, ha explicat que més enllà d'aquesta col·laboració, el conveni vol mostrar una voluntat clara d’unir esforços i contribuir al desenvolupament de les comarques lleidatanes. Per la seva part, Roberto Fernàndez, ha agraït els esforços i dedicació que la Diputació de Lleida té amb la UdL i ha dit que l’aportació que una universitat pot fer a és oferir el seu coneixement científic de la realitat a la societat.

TEXT: ÀREA DE COMUNICACIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA