La UdL acull el 50è aniversari del premi del Llibre Agrari

Una taula redona i una exposició al Rectorat per la commemoració

llibre agrari
L'exposició, al voltant del Claustre de la Pensativa / Foto: UdL
La Universitat de Lleida (UdL) acull els actes de celebració del cinquantè aniversari del Premi del Llibre Agrari que convoca anualment Fira de Lleida en el marc de la fira de Sant Miquel. La institució firal, en col·laboració amb la UdL i els col·legis d'Enginyers Agrònoms de Catalunya, d'Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals de Catalunya i de Veterinaris han organitzat una taula redona que tindrà lloc demà dijous al Rectorat i una exposició, al Claustre de la Pensativa.

Els premis Llibre Agrari distingeixen des de l'any 1972 les obres de temàtica científica, tecnològica o divulgativa. Molt professorat l'ha rebut al llarg d'aquestes cinc dècades. Durant la celebració també es presentarà la biblioguia virtual creada per la UdL, que permetrà conèixer les portades i les obres premiades en la història del premi per mitjà d'una petita ressenya.

L'acte central de la commemoració serà una taula redona titulada De la genètica a la taula, centrada en la producció animal, que comptarà amb la intervenció de la catedràtica de Producció Animal de la Universitat de Lleida Romi Pena i el veterinari consultor Roger Galofré. La taula la moderarà la presidenta del Col·legi Oficial de Veterinaris de Lleida, Carme López.
Text: Comunicació Paeria / Premsa UdL