La UdL, campiona de Futbol 11 als universitaris catalans

Bronze pels equips femenins de bàsquet i futbol 7

futbolUdL2016
L'equip de futbol 11 de la UdL s'ha imposat a la tanda de penals al de la UdG / Foto: Rubén Pérez

L'equip de futbol 11 de la Universitat de Lleida (UdL) s'ha proclamat avui campió universitari de Catalunya 2016, en la final disputada al complex esportiu Les Comes d'Igualada. Els nois de la UdL han guanyat els de la Universitat de Girona (UdG) a la tanda de penals, després d'empatar a un gol. L'esport femení de la UdL ha aconseguit avui dos medalles més, en aquest cas de bronze, gràcies als conjunts de futbol 7 i bàsquet.

Les medalles guanyades aquest dijous en la 31a edició dels Campionats de Catalunya Universitaris d'Esports d'Equip se sumen a les individuals en taekwondo de Joel i Noemí Catalina, Lluís Mas, i Sònia Cobos.