La UdL incorpora CES Next com a centre adscrit a Madrid

La primera oferta és un màster en comunicació política

inauguracioCESNEXT
Les autoritats, en la inauguració / Foto: CES Next

La Universitat de Lleida (UdL) ha incorporat com a centre adscrit a Madrid una filial de l'escola de negocis Next International Business School. El Centre d'Educació Superior (CES) Next, dirigit pel periodista Manuel Campo Vidal, inaugura la seua oferta impartint un Màster Universitari en Comunicació Política Avançada en modalitat semipresencial.

"A Espanya es pot col·laborar entre universitats de diferents autonomies a través d'actuacions com aquesta”, ha afirmat el rector de la UdL, Roberto Fernández. "Quan hi ha diplomàcia acadèmica es pot començar a pensar que més aviat que tard començarà a veure diplomàcia política. El meu objectiu és que sigui més usual això que estem presentant avui. El bé col·lectiu comú i universitari s'ha posat per sobre dels conflictes polítics", ha afegit.

Per la seua banda, Campo Vidal ha destacat els continguts del màster. "La comunicació política és un instrument fonamental per a la concòrdia i per al progrés d'aquest país. A més, els professors del CES Next treballen del que ensenyen i els puc dir que aquest és el màster a Espanya que té més polítics en exercici de tots els partits i, a més, complint escrupolosament les exigències universitàries de doctorats i doctors acreditats", ha afirmat.

Entre el professorat del màster trobem noms com ara els del secretari general del PP, Teodoro García Egea; l'exconseller de la Generalitat Santi Vila o la portaveu adjunta de Ciutadans al Congrés, Marta Martín.

Text: Comunicació CES Next / Premsa UdL