La universitat d'estiu de la UdL frega el seu rècord de matriculats

Amb 953 inscrits, només dos menys que al 2010

uniestiuUdLEsterri
El darrer curs s'ha fet aquest octubre a Esterri d'Àneu / Foto: Jornades per l'Excel·lència
Un total de 953 persones han participat enguany en els cursos d'estiu que organitza la Universitat de Lleida (UdL). Són 47 més que en l'edició de 2018 i freguen el rècord assolit al 2010, amb 955 matriculats. La 27a edició de la Universitat d'estiu ha desenvolupat 44 activitats entre cursos i jornades a 16 municipis de la demarcació. El darrer, Les dones a l'alta muntanya, ha tingut lloc aquest cap de setmana a Esterri d'Àneu, emmarcat també en les Jornades per a l'excel·lència.

En aquesta edició de la Universitat d'Estiu s'han ofert una quarantena de cursos distribuïts entre Lleida ciutat (19), La Seu d'Urgell (5), Tremp (3), Lleida-Cervera (1), Arbeca-Soses (1), Alcoletge-Juneda (1), Agramunt (1), La Granadella-Torrebesses (1), Solsona (1), Balaguer (1), Ós de Balaguer (1), Besalú (1) i Esterri d'Àneu (1). Cal sumar-ne 7 de virtuals.

Els que han exhaurit places són els relacionats amb la introducció al disseny i impressió de peces en 3D, l'art i la tècnica de la pedra seca, i l'arqueologia ibèrica, amb excavacions a la fortalesa dels Vilars i l'oppidum de Gebut. L'oferta, però, incloïa tot un ventall de temàtiques, des del teatre a les matemàtiques.