Les noies s'imposen al concurs fotogràfic de les biblioteques de la UdL

El primer premi, per a una alumna de la Facultat d'Educació i el segon, per a una de l'ETSEA

BiblioinstantsUdL2016
Ares Masip i Sònia Gil han recollit avui el premi / Foto: UdL

Una alumna de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida (UdL) ha estat la guanyadora del primer concurs fotogràfic Biblioinstants: instantànies de les biblioteques de la UdL. Ares Masip Ibáñez ha rebut avui una tablet Samsung per la instantània Nits d'estudi. El segon premi, un val de 150€ per bescanviar-lo en llibres en una llibreria de la ciutat, ha estat per a Sònia Gil Samarra, alumna de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA), per la imatge La informació al teu abast.

La primera convocatòria d'aquest concurs emmarcat en la celebració de l'Any de les Biblioteques, que té com a objectiu donar una major visibilitat als equipaments dels diferents campus de la UdL, ha estat tot un èxit. S'han presentat un total de 84 fotografies originals, realitzades per 37 membres de la comunitat universitària. Els participants són de tots els campus de la Universitat de Lleida, tot i que el col·lectiu més nombrós ha estat el de la Facultat de Medicina.

El vicerector de Campus de la UdL, Jesús Avilla, i la directora del Servei de Biblioteca i Documentació, Loli Manciñeiras, han presidit avui el lliurament dels guardons en un acte que ha tingut lloc al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont.

Obres guanyadores

Ares Masip / Nits d'estudi

1r premi per Ares Masip Ibáñez amb Nits d'estudi.

Sònia Gil / La informació al teu abast

2n premi per Sònia Gil Samarra amb La informació al teu abast.

Més continguts

Galeria fotogràfica