Lux Quartet, al proper concert de la Temporada musical de la UdL

Interpretaran obres de Haydn Xostakòvitx i Toldrà

LuxQuartet-FOTO-FlaviaEscartin
Lux Quartet / FOTO: Flàvia Escartin
La jove formació de música de cambra, Lux Quartet, serà la protagonista del proper concert de la XXIV Temporada musical de la Universitat de Lleida, que tindrà lloc a la Sala d'actes del Rectorat, aquest dimecres, dia 8, a les sis de la tarda.

David Fonseca González (violí), Andrea Santiago Carrillo (violí), Pau Planell Molist (viola) i Rut Mateu Carles, (violoncel), interpretaran el Quartet en re menor, op. 76, núm. 2, Hob.III:76/2 (‘Les quintes’) de Joseph Haydn, el Quartet núm. 7, en fa sostingut menor, op. 108 de Dmitri Xostakòvitx, i el Quartet per a corda Vistes al mar del compositor català, Eduard Toldrà, inspirat en el poema de Joan Maragall La Ginesta.

La formació Lux Quartet comença a caminar l’any 2016. Els seus integrants estan actualment cursant estudis superiors dels seus instruments a l'Escola superior de música de Catalunya, el Conservatori superior de música del Liceu, el Conservatori superior de música d'Aragó i el Conservatori professional de música de Terrassa. La major part d'ells són membres de la Jove orquestra Nacional de Catalunya i han estat membres d'altres orquestres com ara la Jove Orquestra Simfònica del Vallès o la International Regions Symphony Orchestra (Alemanya).

Com a quartet, han rebut els consells de professors com Daniel Cubero, Maria Sanz, Elena Rey, Amat Santacana i Fernando Arias, i l'estiu passat ’van ser seleccionats com a grup emergent del curs Q4 Stage, impulsat pel Quartet Qvixote.
Carregant el reproductor...