Medalles en taekwondo per a la UdL als Universitaris 2016

Gerard Porras, argent en l'absolut estatal de 60 metres tanques

medallestaekwondoUdL2016
Els medallistes de la UdL en aquesta prova Foto: Servei d'Esports-UdL

Tres medalles d'or i una de bronze és el balanç de la participació de la Universitat de Lleida (UdL) als Campionats de Catalunya Universitaris de Taekwondo 2016, disputats aquest cap de setmana a Barcelona. Joel Catalina, alumne de Biotecnologia, s'ha proclamat campió en la categoria masculina de menys de 87 quilos i la seua germana Noemí, estudiant de la Facultat de Lletres, en la femenina de menys de 73 quilos. L'altre or ha estat per a Lluís Mas, alumne de l'Escola Politècnica Superior de la UdL, en categoria masculina de menys de 80 quilos; i el bronze, per a Sònia Cobos, estudiant de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, en menys de 53 quilos.

Les proves de taekwondo celebrades al Poliesportiu de la Universitat Politècnica de Catalunya, són les segones individuals que se tenen lloc en els Campionats de Catalunya 2016. Les primeres han estat les de golf, en què Jordi Sánchez, alumne de l'INEFC Lleida -centre adscrit a la UdL- va aconseguir medalla d'argent a la categoria Scratch.

D'altra banda, l'estudiant de la UdL Gerard Porras ha aconseguit aquest cap de setmana la medalla d'argent en 60 metres tanques al 52è Campionat d'Espanya absolut en pista coberta, celebrat a Salamanca. Porras, alumne del Grau en Geografia i Ordenació del territori a la Facultat de Lletres, es va quedar a tan sols dos centèsimes del veterà olímpic Jackson Quiñónez, amb un registre de 7"88. Cal recordar que una setmana abans, aquest alumne de la UdL també es va proclamar campió d'Espanya promesa en pista coberta a la mateixa prova de 60 tanques.