Més de 1.500 persones, en la 21a jornada de campus oberts a la UdL

El programa inclou tallers i un esmorzar per a l'estudiantat i el professorat

CampusOberts2013UdL
Participants en la jornada del 2013 a l'Escola Politècnica / Foto: EPS-UdL
Prop de 1.550 persones, un centenar més que al 2013, visitaran demà divendres la Universitat de Lleida (UdL) en el marc de la 21a Jornada de campus oberts per a l'estudiantat de segon de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior. Arriben de 54 centres (12 més que l'any passat) de les comarques de Ponent, Barcelona, Tarragona, Girona, Andorra i l'Aragó. La iniciativa amplia així la seua àrea d'influència geogràfica respecte anteriors edicions.

Concretament, els visitants provenen de la capital del Segrià, Tàrrega, Mollerussa, Les Borges Blanques, Cervera, Balaguer, Artesa de Segre, Bellpuig, Agramunt, Alcarràs, Almacelles, Almenar, Raimat, Olius, Roses, Igualada, Santa Margarida i els Monjos, Vilafranca del Penedès, Súria, Òdena, Tarragona, Reus, Andorra i Binéfar.

Per centres, el que en rebrà més és la Facultat de Ciències de l'Educació (395), seguida de la Facultat de Dret i Economia (250) i l'Escola Politècnica Superior-EPS (241). La Facultat de Lletres mostrarà les seues instal·lacions a 163 alumnes; la Facultat de Medicina, a 152; l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària-ETSEA, a 133; i la Facultat d'Infermeria, a 94. Completen el llistat els centres adscrits: INEFC (53 visitants) i Relacions Laborals (19). Amb l'estudiantat, també visitaran la UdL 46 professors.

El programa inclou tallers pràctics a l'EPS sobre vehicles elèctrics, robòtica i estalvi energètic, entre altres temes. També un esmorzar per a l'alumnat i el professorat, a tots els campus. Per traslladar-se a Medicina, Infermeria i l'ETSEA, es facilitarà un autobús urbà gratuït, que surt a les 9 del matí des de la Rambla d'Aragó, al davant de l'edifici del Rectorat. La tornada està prevista a les 13.30h. Per visitar el campus de la Caparrella (INEFC), s'haurà d'utilitzar l'autobús urbà L10.

La Jornada de Campus Oberts és una iniciativa organitzada pel Vicerectorat d'Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua amb la col·laboració del Servei d'Informació i Atenció Universitària, els diferents centres de la UdL i el Consell de l'Estudiantat. La Universitat de Lleida tornarà a obrir les seues portes el proper dia 8 de març, en aquest cas als familiars dels futurs alumnes que hi vulguin cursar estudis, en la que serà la 10a Jornada de Campus Oberts per a pares i mares.