La UdL, en 'serveis mínims' fins el 27 d'agost

En funcionament, la biblioteca de Ciències de la Salut i espais de recerca

entradaUdL2016
L'activitat es reprèn el 28 d'agost Foto: UdL
La Universitat de Lleida (UdL) deixa els seus edificis en serveis mínims durant tres setmanes a partir d'aquest dissabte, 5 d'agost, per estalviar uns 80.000 euros en electricitat, telefonia i neteja, entre altres despeses; una quantitat similar a la dels estius passats. La majoria d'edificis romandran en serveis mínims fins el 27 d'agost, tot i que el vicerector de Campus de la UdL, Jesús Avilla, recorda que l'activitat continua, sobretot en espais de recerca.

Resten en funcionament de dilluns a divendres la biblioteca de Ciències de la Salut, amb horari de 9.00h a 15.00h, i la sala d'estudis del mateix campus, de 15.00h a 21.00h. A més, hi haurà servei de seguretat les 24 hores a tots els campus, així com recepció de correu i paqueteria durant els matins. Per primer cop no hi haurà registre presencial de documents, donat que hi ha en funcionament el registre electrònic, ha explicat la secretària general de la UdL, Teresa Areces.

Pel que fa a instal·lacions de recerca, funcionen l'estabulari i l'edifici docent de Ciències de la Salut a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova; l'edifici de Biomedicina 1, que acull l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida; i el Centre d'Investigació d'Energia Aplicada, al campus de Cappont; aquest darrer, del 21 al 25 d'agost.

En aquest període de serveis mínims, les consultes sobre preinscripció universitària s'han d'adreçar a l'Oficina d'Accés a la Universitat de Barcelona, a través de l'adreça de correu electrònic accesnet.sur@gencat.cat o per telèfon: 93 223 03 23  /  93 223 25 91.