Montse Gea lidera el Fòrum de Diàleg Professional de Salut

La professora d'Infermeria era fins ara directora general al mateix departament

montse_gea
Foto: IRBLleida
La professora de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la Universitat de Lleida (UdL) Montserrat Gea és la nova comissionada del conseller de Salut de la Generalitat de Catalunya per liderar el Fòrum de Diàleg Professional, format per representants d'aquest àmbit i d'altres, com l'universitari, l'econòmic o el dels serveis socials. Les seues conclusions han de servir al Departament com a full de ruta en les polítiques de planificació i ordenació dels professionals de la salut.

La fins ara directora general de Professionals de la Salut és doctora per la UdL, amb menció internacional. Especialitzada en polítiques de salut pública i recerca qualitativa per la Bloomberg Faculty of Nursing de la Universitat de Toronto, Montserrat Gea també és investigadora a l'IRBLleida i ha estat vicerectora d'Internacionalització a la Universitat de Lleida.

MÉS INFORMACIÓ:

NOTA DE LA GENERALITAT: Salut nomena Montserrat Gea, comissionada del conseller per liderar el Fòrum de Diàleg Professional