Nova edició del cursos de reforç per a alumnat de primer de l'ETSEA i l'EPS

Enguany els cursen un total de 137 estudiants des d'avui i fins el 9 de setembre

eps3
Inici del curs zero de matemàtiques a l'EPS. FOTO: EPS-UdL
Els cursos preparatoris, anomenats també 'zero' o propedèutics, de matèries com física i matemàtiques, per a estudiants que cursaran primer a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida, han començat avui amb un total de 137 alumnes matriculats.

Aquesta iniciativa, que es va engegar el curs 2014-2015 té com a objectiu facilitar l'aprenentatge a l'alumnat de nou ingrés a la Universitat i garantir un seguiment adequat d'aquestes matèries de primer.

Pel que fa a l'ETSEA, 72 alumnes fan aquesta formació des d'avui 1 fins al dia 9 de setembre, a l'Edifici 2 del campus, en horari de 9 a 11 h. per a la física, i de 11.30 a 13.30 h. per a les matemàtiques. Es poden realitzar qualsevol dels dos cursos sense que sigui obligatori cursar-los tots dos.

Els responsables del centre expliquen que tot i que aquesta formació estan pensada per a estudiantat que accedeix al grau en Enginyeria Agrària i Alimentària i al grau en Enginyeria Forestal, també poden ser de gran ajuda per als estudiants que inicien estudis del grau en Biotecnologia o del grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments.

Quant a l'EPS, els cursos zero també tenen lloc en aquestes mateixes dates. Inicialment previstos a Lleida i a Igualada, finalment només s'estan duent a terme a Lleida amb alumnat dels dos indrets. Mentre que el destinat a reforçar la base en matemàtiques s'impoarteix al matí, el de física es fa en horari de tarda. En total s'hi han inscrit 65 joves.

"Tant les matemàtiques com la física pel seu caràcter fonamental i transversal, són matèries imprescindibles per cursar-ne altres de cursos posteriors, més especialitzades", expliquen des de l'EPS.

MÉS INFORMACIÓ: