Nova convocatòria de grups d'acció de Campus Iberus

El Comitè Executiu, amb el rector de la UdL, també planteja ampliar el Programa Demola

CampusIberusSanMillan
El rector de la UdL, amb la resta d'assistents a la reunió / Foto: Universitat de La Rioja

El Comitè Executiu del Campus Iberus ha aprovat avui una nova convocatòria dels Grups d'Acció -fins ara denominats consorcis-, així com el seu marc de formació, reconeixement i funcionament "per dotar-los de més identitat". Treballaran en els quatre àmbits d'especialització d'Iberus: Agroalimentació i Nutrició, Energia i Medi Ambient, Tecnologies per a la Salut, i Desenvolupament Social i Territorial.

La reunió celebrada a la Biblioteca del Centre Internacional d'Estudi de la Llengua Espanyola (Cilengua) a San Millán de la Cogolla (La Rioja) també ha servit per estudiar la nova convocatòria del Programa Demola, una iniciativa que planteja reptes que han de ser resolts per equips d'estudiants universitaris. En la segona convocatòria, Iberus pretén implicar més a les Administracions Públiques per arribar a 30 reptes (pels 10 de la primera) i aconseguir la participació d'entre 120 i 150 estudiants.

Finalment, el Comitè Executiu de Campus Iberus ha treballat en el disseny del Pla Estratègic 2017-2020, que preveu aprovar després de l'estiu, i el Màster Universitari en Enginyeria dels Recursos Hídrics. A la trobada ha assistit el rector de la Universitat de Lleida, Roberto Fernández, i els seus homòlegs a La Rioja, Saragossa i la Universitat Pública de Navarra.

Text: Comunicació Campus Iberus / Oficina de Premsa UdL