Presa de possessió a quatre vicerectorats de la UdL

Internacionalització, Professorat, Recerca i Transferència i Ordenació Acadèmica i Qualitat

nous vicerectors i rector
D'esquerra a dreta: Granollers, Santiveri, Puy, Martín i Giné / Foto: UdL
L'edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida (UdL) ha acollit aquest dilluns, 16 de novembre, la presa de possessió oficial de les i els titulars de quatre vicerectorats de la institució: Internacionalització, Recerca i Transferència, Ordenació Acadèmica i Qualitat, i Professorat. L'acte l'ha presidit el rector, Jaume Puy. Amb aquests canvis, l'equip de direcció de la UdL passa de 10 a 8 àrees. Els dos vicerectorats "dobles" estan dirigits per dones.

La fins ara vicerectora de Transferència i Foment de la Innovació, Olga Martín, assumeix el vicerectorat de Recerca, al capdavant del qual estava Joaquim Ros. Aquesta nova àrea de govern passa a anomenar-se de Recerca i Transferència. Mentre, Paquita Santiveri s'encarrega del nou vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Qualitat, després de fusionar-se el de Qualitat i Innovació Docent que dirigia amb el d'Ordenació Acadèmica, on substitueix Francesc Giné.

De la seua banda, Giné s'encarrega ara del vicerectorat de Professorat, en substitució de Josep M. Miret. I Antoni Granollers és el nou vicerector d'Internacionalització, tasca que des del setembre havia assumit provisionalment la vicerectora d'Estudiants i Ocupabilitat, Montse Rué, quan Montserrat Gea va ser nomenada directora general de Professionals de la Salut a Catalunya. Granollers, professor de l'Escola Politècnica Superior, és l'única cara nova.

Completen l'equip: Montserrat Rué, vicerectora d'Estudiants i Ocupabilitat;  Joan Busqueta, vicerector de Cultura i Extensió Universitària; Narciso Pastor, vicerector d'Infraestructures; Ferran Badia, vicerector de Política Institucional i Planificació Estratègica; Carles Capdevila, delegat del rector al campus Igualada-UdL; Núria Camps, coordinadora de Compromís Social, Igualtat i Cooperació; Marta Oliva, coordinadora de Transformació Digital; i Estanislau Fons; coordinador de Comunicació, Difusió i Premsa.