Recapte d'aliments a Infermeria i Fisioteràpia

En col·laboració amb l'ONG Alpicat Solidari que repartirà els productes

recaptealimentsUdL2018
Els productes recaptats. FOTO: FIF-UdL
Productes d'higiene personal, de neteja de la llar, aliments com ara llegums, arròs i pasta, així com xocolata, torrons, polvorons i neules, han estat el resultat del recapte que ha tingut lloc a la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia (FIF) de la Universitat de Lleida.

La iniciativa ha partit d'una alumna del centre, Àngela Rodríguez Chacon, estudiant de 4art de grau de Fisioteràpia, que l'estiu passat va participar en un projecte de cooperació internacional a Gàmbia (Àfrica) que duen a terme la UdL i l'ONG Alpicat Solidari.

Explica Carme Campoy, professora del grau i membre d'Alpicat Solidari, que aquest és el primer cop que es du a terme una iniciativa d'aquest tipus entre ambdós entitats, iniciativa que preveuen repetir els propers anys.

L'ONG Alpicat solidari té dos línies de treball, una de cooperació internacional amb Gàmbia, i una altra amb el Banc d'Aliments. Els productes i aliments recollits en aquest recapte es lliuraran als usuaris dels serveis socials que gestiona l'Ajuntament d'Alpicat, afegeix.