Reconeixement al personal que compleix 25 anys de servei a la UdL

Medalles d'argent als treballadors que s'han jubilat i tres pòstumes

Reconeixement al personal que compleix 25 anys de servei a la UdL
Homenatjats i autoritats acadèmiques, al Saló Víctor Siurana / Foto: UdL
El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Jaume Puy, ha presidit aquest dimarts, 19 de novembre, l'acte d'homenatge al personal que ha complert un quart de segle de servei a la institució. Són un total de 37 treballadors i treballadores de la UdL, 15 membres del Personal d'Administració i Serveis (PAS), 14 dones i 1 home; i 22, del Personal Docent Investigador (PDI), 9 dones i 13 homes. En l'acte institucional, que s'ha celebrat al Saló Víctor Siurana de l'edifici del Rectorat, també s'han lliurat 31 medalles d'argent de la UdL: quatre d'elles a títol pòstum i la resta, a la plantilla que enguany es jubila: 9 PAS (6 dones i 3 homes) i 18 PDI (4 dones i 14 homes).

25 anys de servei a la Universitat de Lleida

PDI: Julián Acebrón, Jorge Alcázar, Javier Arantegui, M. Àngels Balsells, Cristina Chocarro, Jordi Eras, Cristina Fernández, Francesc Giné, Sandro Machetti, Eva Martín, José Antonio Martínez Casasnovas, Domingo Molina, José Manuel Porcel, Manuel Portero, Antonio Ramos, Maria Sabaté, Xavier Sabi, Mercè Sala, Carles Salazar, Isabel Santaulària, Teresa Torres i Cristina Vega.

PAS: Anna Agustí, Yolanda Alsina, Eva Baldomà, M. Àngels Chaubel, Eva Estupiñá, Carme Gallart, Laura Jové, Montse Larios, Antoni López, Ana M. Martínez, M. Àngels Núñez, Anna Ñaco, Teresa Parache, M. José Royo i Rosa Xandri.

Medalles d'argent de la UdL

PDI: Isabel Bovet, Javier Burrial, Albert Cabero, José Antonio Carceller, Tomás Casero, Juan Carlos Cuchí, Josep Farrero, Elvira Fernández, Armando González, Ramon Grau, M. Josefa Gros, Vicente Medina, Josep Monné, Jaume Porta, Teresa Puig, Salvador Sáez, Luis Samper i Manuel Vila.

PAS: Antoni Albareda, M. Ángeles Bonel, Carme Burgos, Trinitat Canals, Eugenia Cañueto, Joaquim Font, Cristina Gassol, Antonio Rodríguez i Remei Viladrich.

A títol pòstum: Gabriel Huszar (PDI), Jesús Pérez Mur (PDI), Josep M. Rusiñol (PDI) i Yi Sun (PDI).