Relleu a la presidència de Campus Iberus

El rector de la UdL cedeix el càrrec al de la Universitat de Saragossa

executiuCampusIberus2017
Mayoral, segon per l'esquerra, amb la resta de rectors / Foto: Campus Iberus

El rector de la Universitat de Saragossa (Unizar), Antonio Mayoral Murillo, assumeix la presidència del Campus d'Excel·lència Internacional Campus Iberus, en substitució del rector de la Universitat de Lleida (UdL), que ho ha estat l'últim any. Així ho ha aprovat avui el consell executiu d'Iberus, reunit a Lleida.  El rector de la Universitat Pública de Navarra (UPNA),  Alfonso Carlosena, ocupa ara la vicepresidència de l'ens.

La trobada ha abordat altres qüestions com la proposta d'acció per a l'elaboració i implementació d'un Pla de Patrocini de Campus Iberus; l'estudi de la proposta de les Escoles de Doctorat de crear la figura del director acadèmic de Doctorat de Campus Iberus; i el sistema de finançament del Consorci Campus Iberus.

Text: Comunicació Campus Iberus / Oficina de Premsa UdL