Roberto Fernández defensa la feina feta per ser reelegit rector

El candidat es presenta amb els mateixos nou vicerectors

FernandezcandidatrectorUdL
Roberto Fernández amb el seus vicerectors, la secretària general i dos dels seus coordinadors FOTO: UdL

"Hem avançat durant aquests quatre anys i junts podrem avançar molt més". Amb aquestes paraules el candidat a la reelecció a rector de la Universitat de Lleida, Roberto Fernández, convidava els assistents al seu acte de presentació de candidatura, a formar part del seu projecte per "continuar fent créixer la Universitat de Lleida".

El catedràtic d'Història Moderna ha reivindicat la feina feta en els darrers quatres anys, "amb projectes aprovats per àmplies majories i un discurs realista, prudent, de sentit comú, fruit del diàleg i del consens", per poder continuar encapçalant la UdL, ja que el seu projecte es va pensar per a governar vuit anys, ha afegit.

Ha destacat que malgrat el difícil context econòmic de retallades i de decrets que obligaven a restriccions de personal, la UdL ha aconseguit no tenir dèficit i mantenir la seua plantilla, gràcies "a la bona feina d'un equip absolutament cohesionat".

Fernández, que opta a la reelecció amb el seu equip actual, ha explicat però que té previst remodelar els actuals vicerectorats de Docència i d'Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua, tot agrupant en un sol vicerectorat la docència i en un altre, l'estudiantat.

El candidat a la reelecció, ha anunciat que dilluns farà arribar a la comunitat universitària una memòria del seu mandat, així com el programa provisional perquè tothom tingui temps de fer-li arribar suggeriments o crítiques, també a través de la seua web: http://www.robertorector.cat/.

"Ara vénen quatre anys de canvi, per innovar i per crèixer, que sens dubte seran estratègics" ha conclòs.