Rosa M. Poch, membre honorari de la unió internacional de Ciències del Sòl

La catedràtica de la UdL és la segona científica espanyola en aconseguir-ho.

rosa poch
La catedràtica de l'ETSEA / Foto: UdL
La catedràtica d'Edafologia i Química agrícola de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) de la Universitat de Lleida (UdL), Rosa Maria Poch Claret, ha estat nomenada membre honorari de la Unió Internacional de Ciències del Sòl (International Union of Soil Sciences-IUSS). Es converteix així en la segona sòcia de la Societat Espanyola de la Ciència del Sòl (SECS) en aconseguir-ho, després del catedràtic de la Universitat de Barcelona Jaume Bech.

Poch és també presidenta del Panell Intergovernamental de Sòls de l'Organització de les Nacions Unides per a l'Alimentació i l'Agricultura (FAO) i membre numerària de l'Institut d'Estudis Catalans (IEC). Professora de l'ETSEA des de 1992, és membre del grup de recerca de Sòls i Aigües. Coordinadora del màster interuniversitari de Gestió de Sòls i Aigües, les seues línies d'investigació se centren en la gènesi i micromorfologia de sòls, temes de degradació i conservació, i geoarqueologia.

MÉS INFORMACIÓ: