Sorigué i la UdL col·laboraran en projectes de recerca i transferència

Renovat l'acord amb l'Associació d'antics alumnes i amics de la Universitat de Lleida

SorigueUdLconveni
Ana Vallés i Roberto Fernández. FOTO: UdL
Impulsar projectes conjunts d'investigació, desenvolupament i innovació (R+D+i), en especial en l'àmbit de l'energia, la gestió de residus i la construcció sostenible, és un dels objectius que persegueix l'acord marc que avui han signat Roberto Fernández (rector de la Universitat de Lleida) i Ana Vallés (presidenta del grup Sorigué).

Aquest conveni, amb una durada de quatre anys renovable, materialitza i normalitza, en paraules d'ambdós, la col·laboració que la UdL i el grup mantenen des de fa anys, sobretot pel que fa a les pràctiques tutelades en l'empresa i en la formació dual. Aquest acord, que es podrà concretar amb convenis específics, "és la mostra de la bona relació entre les grans empreses del país i les grans universitats del país", ha afirmat el rector, que ha insistit que aquests lligams no alteren la independència de la Universitat.

Per la seua part, Ana Vallés, ha emmarcat el conveni amb el Pla estratègic del grup que presideix i que es basa, ha explicat, en el talent i el coneixement mitjançant la innovació.

D'altra banda, la UdL i l'Associació d'antics alumnes i amics de la Universitat de Lleida Alumni UdL han renovat el conveni de col·laboració que van signar fa 5 anys. L'acord dóna accés als 8.300 membres de l'associació als fons documentals i bibliogràfics de les biblioteques de la UdL, a la Borsa de treball, i a gaudir de descomptes en cursos del Centre de Formació Contínua, l'Institut de Llengües o la Universitat d'Estiu, entre d'altres. Per la seua part, Alumni col·laborarà amb la UdL per afavorir l'ocupabilitat dels seus titulats i per la captació de nou alumnat.

Josep Maria Moragues i Roberto Fernández / Foto: UdL