L'Escola Politècnica Superior distingeix els seus millors docents

Francisco Javier Bradineras és el segon cop que és guardonat

premieps
Bradineras amb Valls. FOTO: EPS-UdL
Francisco Javier Bradineras Esco, professor col·laborador del Departament d'Enginyeria Agroforestal i docent al Grau d'enginyeria mecànica de l'Escola Politècnica Superior (EPS), ha estat guardonat amb la Distinció docent EPS Joan Gimbert, que des de fa set anys atorga aquest centre en reconeixement a la docència que imparteix el seu professorat.

Aquesta distinció porta el nom d'en Joan Gimbert, que fou professor de l'EPS des dels seus inicis i que destacà per la seua dedicació a la docència i per apropar de forma innovadora les matemàtiques a l'alumnat.

La directora de l'EPS, Magda Valls, ha lliurat avui el guardó de la setena edició (corresponent al curs 2018-2019) a Bradineras, un diploma acreditatiu i una autorització per la compra de material d'ús docent per un valor de 500 euros. Aquest docent, expert en mecànica de medis continus i teoria d'estructures, ja va obtenir aquesta distinció en la 2a edició (curs 2013-14). És l'únic professor que de moment ha rebut dos cops el guardó.

A més de Bradineras, han estat premiats amb sengles mencions els professors: José Piqué Palacín (Grau en arquitectura tècnica i de l'edificació), Marcel Tresánchez Ribes (Grau en enginyeria electrònica industrial i automàtica), Ramon Béjar Torres (Grau en Enginyeria Informàtica), Antoni Rius Carrasco (Grau en enginyeria química) i Alberto Riverola Lacasta (Grau en enginyeria en organització industrial i logística), els dos darrers docents al campus d'Igualada.