La Universitat d'estiu de la UdL busca cartell pel 2018

Exposició dels treballs presentats l'any passat Foto: UdL

MÉS INFORMACIÓ:

Bases del concurs

La Universitat de Lleida (UdL) busca cartell per la propera edició dels seus cursos d'estiu. El 21è Concurs de cartells de la Universitat d'Estiu, que impulsa anualment el vicerectorat d'Activitats Culturals i Projecció Universitària, està dotat amb un premi únic de 1.000 euros. Els originals es poden presentar fins el proper 19 de febrer de 2018. L'any passat es van recollir 53 propostes provinents de diferents punts de Catalunya i la resta de l'Estat espanyol.

Les persones interessades han de fer arribar els seus treballs a l'Oficina de la Universitat d'Estiu de la UdL, ubicada al campus de Cappont. Les obres han de ser originals i inèdites, aptes per a la reproducció en quadricomia, i han d'estar muntades en cartró ploma. A més del cartell original, cal adjuntar el disseny de la portada dels fullets informatius de la Universitat d'Estiu.

La proposta escollida serà la imatge de l'edició de 2018, que se celebrarà del 25 de juny al 20 de juliol, i es reproduirà a tot el material de difusió. Tots els treballs presentats al concurs formaran part d'una exposició, que tindrà lloc el proper mes de març al campus de Cappont de la UdL.

La darrera edició d'aquest concurs de cartells la van guanyar les dissenyadores barcelonines Sandra Madirolas Papell i Laia Prat Vilaró, amb una proposta titulada Som-hi tots!.