Les biblioteques de la UdL reobren al 50% d'aforament

Sales de lectura operatives i d'estudi tancades, mentre continua la docència virtual

biblio1
La biblioteca de la Facultat de Lletres / Foto: UdL
Les sales de lectura de les biblioteques de la Universitat de Lleida (UdL) tornen a estar disponibles per al públic des d'aquest dilluns, 23 de novembre, d'acord amb el pla d'obertura progressiva d'activitats programat per la Generalitat de Catalunya. L'aforament, segons els criteris del primer tram, està limitat al 50%. Mentre, la docència teòrica continua en format virtual, seguint les recomanacions del Govern. La recuperació de la presencialitat està prevista a partir de la quarta fase.

Les biblioteques de la UdL obren aquesta setmana entre les 09.00h i les 19.00h, de dilluns a divendres. La de la Facultat de Lletres, a més, funcionarà tot el cap de setmana de 09.00h a 19.00h. A partir de dilluns 30 de novembre, totes les biblioteques de la UdL estaran obertes des de les 9.00h fins les 21.00h. L'ampliació de l'aforament fins el 70% està prevista al tercer tram del pla de reobertura. El fet de tornar a obrir les biblioteques permet tancar les sales d'estudi als diferents campus, "donat que ja hi ha espais per a l'estudiantat", ha explicat el vicerector de Campus, Narciso Pastor.

Quant a la docència teòrica, continua en format virtual, seguint les recomanacions de la Generalitat. A partir del proper 1 de desembre, l'activitat docent es mantindrà sense canvis. Les excepcions són les pràctiques clíniques, les pràctiques externes i les activitats d'avaluació programades. La recuperació de la presencialitat està prevista a partir de la quarta fase d'obertura progressiva programada pel Govern, tot i que poden haver modificacions.