Tres medalles per a la UdL en l'universitari de cros

Zabaleta i Alonso, dalt del podi femení, i Estradé, plata en el masculí

Els atletes de la Universitat de Lleida (UdL) han aconseguit tres medalles al Campionat de Catalunya Universitari de Cros, disputat aquest diumenge a Tortosa, sota l'organització de la Universitat Rovira i Virgili (URV). Jone Zabaleta i Sara Alonso s'han proclamat, respectivament, campiona i sots-campiona en categoria femenina. Mentre, en la masculina, Roger Estradé s'ha penjat la plata.

Les alumnes del doble grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport i Fisioteràpia han dominat la cursa de 4,5 quilòmetres. Zabaleta ha aconseguit un crono de 16.22 mentre Alonso l'ha aturat en 17.09. Completa el medaller Mireia Guarner, de la Universitat de Barcelona (UB), que ha estat bronze amb un temps de 17.48. Les també atletes de la UdL Verónica Escartín i Maria Hernández han estat quarta i cinquena, respectivament.

Pel que fa als nois, amb una cursa de 8 quilòmetres, l'alumne d'Educació Primària Roger Estradé s'ha proclamat sots-campió de Catalunya amb un temps de 27.33, només per darrere de Roger Sans (URV), que ha obtingut l'or. El bronze ha estat per a Roger Ordoño, de la Pompeu Fabra (UPF). Tres esportistes més de la UdL segueixen en la classificació: Roger Camprubí, quart; Arnau Cases, cinquè; i Roger Mirabet, sisè.