Els primers premis Consell Social guardonaran alumnat i empreses

Responen a l'objectiu de promocionar més la Universitat de Lleida

premisconsellsocialUdL2018
El president i la secretària del Consell Social en la presentació dels premis. FOTO: UdL

Els millors treballs de final de grau d'estudiantat que continua cursant màster a la Universitat de Lleida, les empreses que s'hagin compromès més amb la Universitat, i alumnat que amb dificultats vàries, gràcies al seu esforç, s'ha pogut titular i fer el treball de fi grau (TFG) i vol matricular-se en un màster a la UdL, seran premiats pel Consell Social.

Es tracta dels primers premis que posa en marxa aquest òrgan de govern de la UdL, un projecte que va anunciar en la seua presa de possessió el president del Consell Social, Delfí Robinat, amb l'objectiu de promocionar més la UdL "perquè encara és poc coneguda", ha afirmat.

D'una banda potenciem els nostres màsters, ja que només dos de cada deu graduats es matriculen a un màster de la UdL, i de l'altra, posem en valor la col·laboració entre les empreses i la universitat, ha afegit.

Els guardons per a l'alumnat, ja sigui la modalitat als millors TFG d'estudiants que continuen cursant màster a la UdL, com al model de superació de l'estudiantat de grau que també continua en un màster a la Universitat de Lleida, estan dotats amb un màxim de 27.000 euros per categoria.

Quant als premis per als millors treballs de final de grau se'n donaran set, un per cada centre propi, de 3.000 euros màxim per cadascun, mentre que la distinció a la superació podrà ser per a una o dos persones, que hauran d'acredit dificultats econòmiques o físiques o psicològiques mentre cursaven el grau.

Pel que fa al compromís empresarial, que no té dotació econòmica, distingirà dos empreses, una gran i una pime. El jurat tindrà en compte les col·laboracions que s'hagin produït els darrers tres anys ja siguin en l'àmbit de la recerca i la innovació, els projectes de desenvolupament industrial i tecnològic, l'oferta de pràctiques per a universitaris, la contractació de titulats UdL, etc.

El termini per a la presentació de candidatures als premis està obert des d'avui i fins el proper 25 de juliol. I s'ha de tramitar des de la seu electrònica de la Universitat: https://tauler.seu.cat/inici.do?idens=14.

Segons ha anunciat la secretària del Consell, Conxita Villar, els guardons es lliuraran el 17 de setembre.

Carregant el reproductor...