El piano, protagonista al concert d'aquest dimecres a la UdL

El virtuós italià Marco Fatichenti ofereix peces de Granados, Liebermann, Brahms i Debussy

Fatichenti
Foto: http://www.marcofatichenti.com/

El pianista italià Marco Fatichenti protagonitza el concert d'aquest dimecres, 15 de novembre, a la Universitat de Lleida (UdL), en el marc de la 25a Temporada Musical. Serà a partir de les 18.00h a la Sala d'Actes del Rectorat. Aquest virtuós interpretarà peces d'Enric Granados, Lowell Liebermann, Johannes Brahms i Claude Debussy.

Fatichenti és un pianista internacional nascut el 1980. Va començar a tocar el piano als 4 anys. Més tard va continuar la seua formació com a pianista al Conservatori de Pesaro (Itàlia) i la Meadows School of the Arts, (Estats Units). Un cop finalitzats els estudis es va desplaçar al Regne Unit, on actualment resideix.

Marco Fatichenti ha tocat en grans escenaris de prestigi internacional com el London’s Wigmore Hall, Queen’s Elizabeth Hall, Dublin's Concert Hall o l'Auditori de Madrid. Tanmateix ha estat reconegut per la seua àmplia discografia, dedicada a grans compositors com Brahms, Stravinsky, Debussy o Chopin. A més a més, ha cultivat intensament la música de cambra.

Carregant el reproductor...