Tres medalles per a la UdL a la mitja marató universitària

Or i argent en categoria masculina i bronze a la femenina

rogercamprubimedallaUdL2017
Roger Camprubí, a l'arribada / Foto: Esports UdL

L'alumne del doble grau d'Educació Infantil-INEFC de la Universitat de Lleida (UdL), Roger Camprubí, s'ha proclamat campió de Catalunya Universitari de Mitja Marató, en la prova disputada conjuntament amb la Mitja Marató de Lleida. Camprubí va ser tercer a la classificació general, amb un temps de 01:11:32. La medalla d'argent ha estat per a un altre atleta de la UdL, l'alumne de Fisioteràpia Joan Mercadé, vuitè a la general amb un crono de 01:14:43. Completava el podi universitari masculí Ihor Prissiajnyi, de la  Universitat Internacional de Catalunya, i una marca de 01:15:03.

En categoria femenina, l'atleta de la Universitat de Lleida i alumna d'Infermeria Sara González va guanyar la medalla de bronze. L'or se l'ha endut Milena Chkripeska, de  la  Universitat Pompeu Fabra, i l'argent, Jennifer Baeza, de la Universitat Oberta de Catalunya.