Dos plates i dos bronzes per a la UdL en el campionat català de pàdel

Sots-campiones les parelles Llobera-Caballol i Aymerich-Burdeos

medallistespADELuDl2019
Els medallistes de la UdL en aquesta prova / Foto: Esports UdL
Els esportistes de la Universitat de Lleida (UdL) han aconseguit quatre medalles al Campionat de Catalunya Universitari de Pàdel que s'ha disputat a l'Indoor Pàdel de Vic, dos de plata i dos de bronze. Les parelles formades per Ares Llobera i Blau Caballol, en noies, i Josep Aymerich i Pablo Burdeos, en nois, s'han proclamat sots-campiones després de caure en les respectives finals.

En el quadre femení, les jugadores de la UdL han aconseguit la medalla de plata en perdre la final contra la parella de la Universitat de Barcelona (UB) per un doble 6 a 3. El bronze ha estat per a Sandra Azorín i Helena Boquet, també de la Universitat de Lleida.

En el quadre masculí,  Aymerich i Burdeos també s'han penjat l'argent en no poder superar la parella de la UB en el darrer partit, perdent per 6-3 i 6-2. El podi l'ha completat una altra parella de la UdL, formada per  Gerard Boquet i Pau Collado, amb bronze.

D'altra banda, la unitat d'Esports de Universitat de Lleida (UdL) i el Club Tennis Taula de les Borges Blanques organitzen aquest diumenge, 17 de març, el Campionat de Catalunya universitari d'aquest esport a la capital de les Garrigues. Està prevista la participació de 12 atletes de 8 universitats.