Un alumne de l'EPS, campió universitari de Catalunya en 10 quilòmetres

Quatre medalles més en aquesta categoria, mitja marató i judo

UdLcampiouniversitari
José Ramon Rodríguez ha estat quart a la classificació general

José Ramon Rodríguez, alumne de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), és el nou campió universitari de Catalunya en 10 quilòmetres. Va ser el millor de la categoria i quart de la classificació general en la prova disputada a Cambrils, amb un registre de 33:21. En categoria femenina, les estudiants de la UdL han aconseguit l'argent i el bronze. Clàudia Nou ha estat segona, amb un crono de 46:48 i Elena Rabade, tercera, amb un temps oficial de 50:05.  A la prova de la mitja marató, l'alumna de la Facultat de Dret i Economia de la UdL Gisela Sánchez ha guanyat la medalla de plata després de completar el recorregut en 1:47:04.

Altres proves que s'han disputat aquesta setmana dins dels Campionats Universitaris de Catalunya són les de judo. Míriam Pané, de l'INEFC Lleida, s'ha penjat la medalla d'argent en categoria de menys de 63 quilos. El proper dijous, 13 de març, tindran lloc a Vic les finals de voleibol masculí i femení, rugbi femení i futbol masculí. En totes elles, la UdL té opció de medalla.