Un alumne de la UdL, a la transmissió d'en Puyal

Col·laborarà en el proper partit de Copa Barça-Hércules a Catalunya Ràdio

BorderaUdL-LaTdP
Bordera, al centre de la imatge, entre Torquemada i Cadena / Foto: LaTdP
Un alumne de quart curs del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals de la Universitat de Lleida (UdL), Abundi Bordera, col·laborarà el proper 21 de desembre a la retransmissió que el veterà periodista Joaquim Maria Puyal realitzarà per Catalunya Ràdio del partit de futbol Barça-Hércules, corresponent a la tornada dels setzens de final de la Copa del Rei.

Bordera s'ha imposat en la fase final de la UdL al càsting que l'equip de La transmissió d'en Puyal (LaTdP) ha fet aquest matí a l'edifici del Rectorat. En la prova de narració han participat el professor de la UdL Josep-Lluís Cadena, un dels pilars de LaTdP,  Ricard Torquemada, a més del periodista de LaTdP, Jaume Ramon.

Bordera no serà l'únic convidat a participar en aquesta retransmissió de LaTdP. El càsting es realitza a les 6 universitats catalanes amb estudis de periodisme. El primer escollit va ser Marc Garcia, de la Universitat de Vic.