Una alumna de la UdL, sots-campiona universitària d'Espanya en Taekwondo

medalles taekwondo espanya
Els germans Catalina, amb les medalles aconseguides a Cartagena Foto: Servei d'Esports-UdL

L'estudiant de la Universitat de Lleida (UdL) Noemí Catalina és la nova sots-campiona universitària d'Espanya de Taekwondo, en la categoria de menys de 73 quilos. Catalina, alumna d'Estudis Anglesos, va perdre el combat final contra Mariona Leyes, de la Universitat Autònoma  de Barcelona, en el campionat celebrat a Cartagena. Les medalles de bronze han estat per Natalia Guillén (UNED) i Lucía González (Universitat de València).

El germà de Noemí, Joel Catalina, estudiant de Biotecnologia a la UdL, ha estat medalla de bronze en la categoria de més de 87 quilos; juntament amb Julio Rodríguez (Universitat Politècnica de València). L'or l'ha guanyat Adrián Cabo (UNED) i l'argent, Ricardo Guerrero (Universitat de Sevilla).

Avui i demà es disputen les proves d'atletisme, en què la Universitat de Lleida també té algunes opcions de medalla. L'equip de Rugbi Femení de la UdL disputarà la setmana vinent a Sevilla el seu campionat estatal. Mentre, el conjunt de Futbol 11 (Campió de Catalunya 2015) es troba a Turí en una sortida internacional representant el Esport Català Universitari.