Viatges en femení, a les 2es Jornades de Turisme de la UdL

Experts de Google, Trivago i Atrápalo completen el programa

fow
Madagascar és una de les destinacions que ofereix Focus on Women / Foto: FOW

Descobrir el món a través dels ulls de les dones. Aquest és el leitmotiv de l'empresa Focus on Women (FOW), que ofereix experiències diferents a 16 països de quatre continents. La seua fundadora, Alice Fauveau, participarà aquest divendres a les II Jornades de Turisme de la Universitat de Lleida (UdL), que s'inicien aquesta tarda amb un taller d'Instagram. Representants d'altres empreses com Google, Atrápalo i Trivago completen un programa centrat en l'aplicació de les noves tecnologies al sector. Hi prenen part més de 200 persones, entre professionals i estudiantat.

FOW és una agència de viatges que treballa amb grups reduïts, amfitriones locals i cicerones expertes, com la periodista Rosa Maria Calaf. Amb l'eslògan "viatges que inspiren", ofereix destinacions exòtiques amb contacte amb els autòctons, a preus que oscil·len entre 1.400 euros per curtes estades a Europa i 6.000 euros per 15 dies a paradisos més exòtics. L'empresa també té una vessant solidària: el 7% del seu benefici net es destina a projectes socials de gènere i infantesa al Marroc, Etiòpia, Madagascar, Vietnam i Perú.

Els assistents a les jornades també podran conèixer les tendències en les destinacions, amb la responsable del departament d'Hotels de la web Trivago, Laura Garrido; el posicionament d'empreses a Internet, amb el responsable de geocalització de Google, Ramon Fabregat; i les claus d'èxit a les xarxes socials, amb una de les expertes d'Atrápalo.com, Carla Lima. La primera xerrada serà sobre l'economia de la reputació i anirà a càrrec del cap executiu de Freespirit Management, Raúl Rodríguez. El programa de les 2es Jornades de Turisme de la UdL el tancarà el responsable de l'àrea TIC de l'Institut Tecnològic Hoteler, Fabián González. Totes les xerrades tindran lloc a l'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont.

Més informació

2es Jornades de Turisme de la Universitat de Lleida: noves tecnologies aplicades al turisme