Educació permanent: l'àmbit educatiu avui

Cicle de conferències coordinat per Núria Llevot, del departament de Pedagogia i Psicologia de la UdL

Dimecres 4 d'octubre, 16.00h

Las actitudes de los educadores en el ámbito intercultural
Conferència a càrrec de Josep Antoni Jordán, doctor en Pedagogia, professor titular de Teoria de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, estudiós de l'educació intercultural, va rebre el premi Josep Pallach per la seva obra La eduación multicultural.

Dimarts 10 d'octubre, 16.00h

Ciutat, educació i participació
Conferència a càrrec de Jaume Trilla Bernet, catedràtic de Teoria i Història de l'Educació de la Universitat de Barcelona. Autor de nombroses publicacions i director de projectes d'investigació d'educació no formal i informal, animació sociocultural i pedagogia de l'oci, desenvolupament moral i educació en valors.

Dimecres 18 d'octubre,16.00h

La professionalitat en l'àmbit educatiu
Conferència a càrrec de Jaume Sarramona, catedràtic emèrit de la Facultat d'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha estat president del Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu fins el darrer canvi de govern i anteriorment també ha estat president del Consell Escolar de Catalunya. Ha participat com a expert, director i avaluador en nombrosos comitès i grups científics a nivell estatal i internacional. Ha escrit nombrosos articles i llibres sobre el tema educatiu.

Dimecres 25 d'octubre, 16.30h

Veritats i mentides sobre la democràcia i participació entre els joves
Conferència a càrrec de Jordi Feu, sociòleg i professor de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat de Girona.

Ibercaja

Sala d'Actes (3a planta)
Rambla Ferran, Lleida

Per obtenir el reconeixement de crèdits de lliure elecció -1'5- caldrà lliurar un treball-síntesi d'almenys tres de les quatre conferències