La FETE-UGT en la República dels mestres

La FETE-UGT en la Republica dels mestresLa Federació de Treballadors de l'Ensenyament de la UGT (FETE-UGT) i la Secció Sindical de la UGT de la Universitat de Lleida es fan ressó de les paraules de l'escriptora Rosa Regàs quan diu: "Aquest aniversati l'haurien d'aprofitar les escoles per reparar el silenci que han mantingut sobre la Segona República, no només durant la dictadura, sino també en els anys de la democràcia i, així els estudiants coneguin aquesta part de la història i entenguin que amb la fe en les idees democràtiques és possible avançar cap a un món un xic millor."

Totes les activitats al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (Campus Cappont)

Del 25 de setembre al 17 d'octubre

EXPOSICIÓ: La FETE-UGT en la República dels mestres

Dilluns 25 de setembre 18.30h

CONFERÈNCIA: La República dels mestres i dels professors a càrrec de Rosa Regàs, directora de la Biblioteca Nacional

Dimarts 17 d'octubre, 18.30h

DOCUMENTAL: Els mestres catalans, de la guerra a l'exili, a càrrec d'Agustí Coromines, director.

fletxa-grisMés informació:

La FETE-UGT en la República dels mestres (díptic)
La FETE-UGT en la República dels mestres (cartell)

Darrera modificació: