Exposició
  El perímetre algerià. La història d'un tomb pel Magreb | Cristian Pons
   Del 19 de Febrer al 12 de Març de 2010 | Planta baixa de l'edifici del Rectorat

Exposició El perímetre Algerià a la Universitat de LleidaEl fotògraf menorquí Cristian Pons, participant en el Programa Algèria Universitats de la Xarxa Vives, firma aquesta mostra que majoritàriament aplega retrats. A través de les seues imatges podem conèixer les mirades, els espais i les actituds dels algerians. Un poble que, segons l'autor, "és un país de contrastos on les dones són protagonistes i les que en major mesura s'han alliberat de l'etapa de colonització i terrorisme".

El perímetre algerià. La història d'un tomb pel Magreb reflecteix la situació social i lingüística dels pobles fundats per immigrants menorquins a partir de mitjans del segle XVIII.

print enrera pujar

Darrera modificació: