Exposició / De l'11 al 22 de març de 2013
   Vestíbul Facultat de Ciències de l'Educació / Universitat de Lleida

Exposició dins la I Setmana de la Psicologia:
  Les il·lusions visuals ens ensenyen com funciona la percepció

Aquesta exposició col·lectiva, organitzada en motiu de la I Setmana de la Psicologia, presenta els treballs dels alumnes de l'assignatura Bases biològiques de la conducta, impartida per la professora Ester Desfilis, a primer curs del Grau en Psicologia.

La mostra la formen més d'una vintena de cartells elaborats per l'estudiantat d'aquesta matèria que reflexionen sobre les il·lusions visuals, un tema molt recurrent en Psicologia.

Aquestes il·lusions, explica Ester Desfilis, ens donen informació sobre com funciona la percepció i que en fa el cervell de la informació que rep. "La percepció ha de ser entesa com un procés creatiu, no com un reflex de les dades físiques", conclou.

Exposició Il·lusions òptiques la Universitat de Lleida
.

La nostra ment sovint opta per ignorar informació amb la finalitat de crear significat. Aquesta dona sembla està surant per sobre de la sorra. La il·lusió òptica és causada per l'ombra d'una bandera.

Realitzat per Ana López Atcher i Evelyn Cantero.

[+] informació

print enrera pujar