11a Jornada Tècnica Down Lleida: Compartim mirades sobre l'educació inclusiva

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Auditori del Centre de Cultures (Campus 1 d'Octubre - Cappont)
Web:
11a Jornada Tècnica Down Lleida: Compartim mirades sobre l'educació inclusiva
Inici:
 |

Inici de l'11a Jornada Tècnica Down Lleida: Compartim mirades sobre l'educació inclusiva.

La jornada s’iniciarà amb una ponència de Coral Elizondo, psicòloga i activista de l’educació inclusiva. Precisament, la trobada posarà la mirada en experiències inclusives a l’aula amb una Taula Rodona on participaran diferents centres educatius com l’Institut Olivera, els Maristes o les Escoles Bressol Municipals de Lleida. La darrera part de la jornada serà una ponència normativa sobre educació.

La XI Jornada Tècnica de Down Lleida va dirigida a professorat de totes les etapes educatives, alumnat universitari i de Cicle Formatiu de Grau Superior. La jornada també va adreçada a persones vinculades a l’educació formal o informal i a les famílies d’infants i joves amb síndrome de Down o discapacitat intel·lectual.