Acte d'inauguració del curs acadèmic 2020/21 de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala d'Actes de l'ETSEA i en streaming
Inici:
 |

PROGRAMA:

• Lectura de la Memòria del curs acadèmic 2019/20, a càrrec de Joan Cecilia (Secretari acadèmic).
  • Lliçó inaugural: Retos de la Agencia Estatal de Investigación, per Enrique Playán (director de l'Agència Estatal d'Investigació -AEI-).
  • Lliurament del Premi al millor Treball Final de Grau (Enginyeria Forestal i Enginyeria Agrària i Alimentària), a càrrec d'Isabel Perea (presidenta de la Delegació a Lleida del Col·legi d'Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals de Catalunya).
  • Reconeixement a les persones de l'ETSEA que s'han jubilat durant el curs 2019/20.
  • Parlaments institucionals del rector de la UdL i del director de l'ETSEA.

Cal confirmar l'assistència al tel. 973 702 501 o a l'a/e: etsea.secretariadireccio@udl.cat abans del dimarts 20 d'octubre.

Es demana als assistents que ocupin els seients abans de les 10.45 hores.

L'acte també es podrà seguir en directe a través de streaming a través del següent enllaç: https://www.udl.cat/tv

ETSEA