Conferència: Programes innovadors de promoció de la salut per a la prevenció de l’obesitat infantil

Cicle de conferències en obert "Organitzacions Saludables i Sostenibles"

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Aula 2.03 edifici Polivalent (Cappont)
Web:
Cicle de conferències en obert "Organitzacions Saludables i Sostenibles"
Inici:
Cicle de conferències en obert “Organitzacions Saludables i Sostenibles”

La Càtedra DOTSS, conjuntament amb l’assignatura d’Organitzacions Saludables i Sostenibles del màster de Psicopedagogia de la Universitat de Lleida, organitzen el cicle de conferències en obert “Organitzacions Saludables i Sostenibles“. Aquesta assignatura està coordinada per Anabel Ramos, membre de l’equip EDO-UdL.

El cicle està organitzat en quatre conferències que començaran el 17 d’abril i acabaran el 15 de maig de 2023 i estan orientades als alumnes del màster i a totes les persones interessades en les temàtiques que es treballaran en les diverses jornades.

• 17 abril / Teresa Hernández, membre de la càtedra DOTSS / Empreses promotores de salut
  • 24 d'abril / Eva Puigredon i Miguel Casabón / Exemple d’empresa saludable: Avidel
  • 8 de maig / Anna Espart, membre de la càtedra DOTSS / Salut planetària, empresa i sostenibilitat.
  • 15 de maig / Santiago Gómez i Genís Según / Programes innovadors de promoció de la salut per a la prevenció de l’obesitat infantil.

Per tal de realitzar la inscripció gratuïta, cal enviar un correu confirmant l’assistència a: anabel.ramos@udl.cat