Dia Mundial del Treball Social

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Auditori del Centre de Cultures (Cappont) i Cafè del Teatre (Lleida)
Web:
Inici:
 |

Converses des del Treball Social: Treball Social en l'àmbit rural: reptes i singularitats, amb motiu del Dia Mundial del Treball Social.

L'edició d'enguany està dedicada al treball social que es desenvolupa en l'àmbit rural, aprofundint en les principals problemàtiques, reptes i singularitats que tenen els territoris rurals per tal de desplegar uns serveis i una intervenció social de qualitat.

Auditori del Centre de Cultures (Cappont)

11.15h. Recollida de documentació

11.30h. Inauguració i benvinguda a càrrec de David Aguilar (degà de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social), Conchita Peña (degana del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya) i un representant de la Diputació de Lleida.

CONVERSES DES DEL TREBALL SOCIAL

11.45h. Presentació del Canal de lo Social i el documental "Las chicas del Pras", a càrrec d'Óscar Cebolla i Aman Hamoudi. Cofundadors del Canal de lo Social i codirectors del documental "Las chicas del Pras". Presenta: Carolina Blavia. Professora del Grau en Treball Social a la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida.

12.15h. Treball Social en l'àmbit rural: reptes i singularitats, a càrrec de Maite Lecha (cap d'Àrea de Serveis Socials. Consell Comarcal de la Segarra), Rosa López (referent de Treball Social de l'Atenció Primària de Lleida. Institut Català de la Salut), Carme Barrabés (coordinació dels Serveis Socials Bàsics. Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça) i Óscar Cebolla (cofundador del Canal de lo Social i coordinador tècnic de la revista Servicios Sociales y Política Social). Modera: Carolina Blavia. Professora del Grau en Treball Social a la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida.

13.30h. Tancament i cloenda

PAUSA - DINAR

Cafè del Teatre Escorxador (Lleida)

17.00h. Visionat del documental "Las chicas del Pras" i posterior debat amb Óscar Cebolla i Aman Hamoudi, codirectors del documental.
18.00h. Lliurament de Premis Àgora de Treball Social.
19.00h. Música amb Javier Sarvise & Jordi Cucó.

Converses des del Treball Social: "Treball Social en làmbit rural: reptes i singularitats"