Exposició fotogràfica: Gener de 1939. Lleida vista per un combatent de la Legió Còndor

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Passadissos dels Claustres del Rectorat
Inici:
Finalització:

Inauguració de l'exposició fotogràfica Gener de 1939, en el marc del 30 aniversari de la Universitat d'estiu de la UdL, a càrrec de Joan Busqueta (vicerector de Cultura i Extensió Universitària de la UdL).

Un total de 24 instantànies inèdites de Lleida realitzades per un membre de la Legió Còndor a inicis de 1939, quan les tropes nacionals ocupen el marge esquerre del riu Segre, es podran veure per primer cop en l'exposició que, des del 6 d'octubre fins al 30 de novembre, acull l'edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida.

La mostra Gener de 1939. Lleida vista per un combatent de la Legió Còndor, forma part del programa de 'Guerra, exili i memòria', una activitat organitzada per la Universitat d'Estiu de la UdL amb motiu de la celebració de la seua 30a edició enguany.

Les imatges, que pertanyen al Fons fotogràfic de la UdL gràcies a una donació, s'exposaran en lones de gran format a la planta baixa del Rectorat i es completaran amb tres conferències el dia 18 d'octubre, a càrrec del filòleg, Luis A. Esteve, i el 9 i 10 de novembre a càrrec del documentalista francès, Marc Weymuller.

expodinsGC Tanca de filferro d’arç al turó de Gardeny. Al fons la Seu Vella i el Castell del Rei. FOTO: Anònima (Fons UdL)