Jornada sobre el compromís social de la Universitat: La construcció del model universitari i de recerca català

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Saló Víctor Siurana (Rectorat)
Web:
Inici:
 |

Jornada sobre el compromís social de la universitat, sota el títol: La construcció del model universitari i de recerca català, organitzada per l'associació LAUDE d'exrectors i exrectores de les universitats catalanes.

Programa

Presentació a càrrec d'Anna M. Geli de Ciurana, ex-rectora de la Universitat de Girona.

Obertura per Jaume Puy i Llorens, rector de la UdL.

DELS 3 CUCs (Congressos Universitaris Catalans) AL PN@SC (Pacte Nacional per la Societat del Coneixement), amb Josep Ferrer i Llop, president de Laude.

El nou model d’universitat plural, per Francesc Xavier Grau i Vidal, president d’AQU i membre de Laude.

Debat dels assistents i els ponents

Cloenda, a càrrec de Joaquim Nadal i Farreras, Hble conseller de Recerca i Universitats.

Jornada sobre el compromís social de la universitat