Presentació: La hostería de Ragueneau

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala de Juntes del 3r pis (Rectorat)
Inici:
 |

Presentació del llibre La hostería de Ragueneau, de Dolores García Giménez. Coorganitzat amb l'Equip ICE de Llengua i Literatura Castellanes.

Dolors García Giménez va néixer a Lleida. És llicenciada en Filologia Hispànica. Actualment és professora de llengua i literatura castellana en un Institut de Secundària de la seva ciutat. Ha publicat en «Némesis», (revista de l'estudiantat de la Universitat de Lleida) el poema Soliloqui de Penélope (Nº 2, abril 1997). Al Núm 1 de la mateixa revista un article sobre el grup de rock transgressiu, Extremoduro: «La veu poètica d'Extremoduro» (gener de 1997). Ha obtingut en diverses ocasions el premi de poesia: «Poemes per a un món Millor», de Poesia en Acció. Els seus poemes van ser publicats en Veus noves (XXVII Selecció) de Torremozas (maig 2014).

NOC105