Theatre workshop: Meet Us at the Irish Pub

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Plató de la Facultat de Lletres, Aula 3.17B (Rectorat)
Web:
Programa de theatre workshop: Meet Us at the Irish Pub
Inici:
 |
Theatre workshop: Meet Us at the Irish Pub, obra de teatre en anglès organitzada pel Departament de Llengües i Literatures Estrangeres amb la col·laboració d'alumnat de 3er i 4art d'Estudis Anglesos i del grau de LLETRA, i estudiantat d'Erasmus i de mobilitat.

La desena obra del Theatre workshop vol retre homenatge al teatre irlandès amb un espectacle-collage d'escenes d'obres famoses de la dramatúrgia irlandesa moderna i contemporània, combinades amb d'altres d'originals i música en directe, sota el títol Meet Us at the Irish Pub.

L'espectacle, d'hora i mitja de durada, es va estrenar amb alumnat de Secundària en una sessió especial, amb el suport de la Facultat de Lletres i la col.laboració de l'Institut de Ciències de l'Educació. Ara es podrà veure de nou el dijous 8 de juny en dues funcions, a les 18.30h i a les 21.00h, al plató de la Facultat de Lletres.

Si esteu interessats en assistir a la funció, cal que en feu reserva prèvia adreçant-vos a: theirishpub2023@gmail.com indicant el vostre nom i la sessió a la que voleu assistir.

Theatre workshop: Meet Us at the Irish Pub