XI Exposició col·lectiva PVCFPLASMA 2019

Departament de Producció Vegetal i Ciència Forestal

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Passadís 1a Planta edifici A-B de l'ETSEA (Campus Agroalimentari, Forestal i Veterinari)
Inici:
Finalització:

Amb la voluntat de posar de manifest les connexions i els lligams que hi ha entre l'art i la ciència, els organitzadors trien cada any un o diversos temes perquè siguin el fil conductor de l'exposició. Enguany, la mostra està dedicada a l'Any Internacional de les Llengües Indígenes, a la Taula Periòdica dels Elements (fa 150 aniversari de la seua presentació per Mendeleiev al 1869), al salmó i al color Pantone 2019, el living coral.

En total són 24 peces, entre fotografies, pintures i escultures, realitzades per una quinzena de membres departament de PVCF de l'ETSEA -personal docent i no docent-, una professora de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia i un professor de l'Escola Politècnica Superior.

Les persones que visitin l'exposició podran votar les obres que més els hi agradin. L'entrega dels premis a les tres peces més populars tindrà lloc abans del 31 d'octubre de 2019.

expoPVCplasmaUdL2019ETSEA