::::  OPERA OBERTA | EL LICEU A LA UdL  ::::
Opera Oberta 07/08

Del 28 de novembre de 2007 al 20 de maig de 2008

Sala d'Actes de l'Edifici del Rectorat

Òpera Oberta és un curs de lliure elecció adreçat a universitats d’arreu del món i basat en la retransmissió en directe per Internet, amb imatge i so de gran qualitat, d’una tria d’òperes de la programació del Gran Teatre del Liceu de Barcelona i del Teatro Real de Madrid, acompanyades per unes classes prèvies i uns materials complementaris al web del mateix projecte. Hi participen més de quaranta universitats, entre les quals la major part de les catalanes, moltes de l’estat espanyol i també europees i llatinoamericanes.

Opera Oberta és un curs universitari d'iniciació a l'òpera, l'originalitat del qual rau en la transmissió en directe de cinc títols de la temporada del Liceu, la qual es complementa amb una presentació prèvia d'uns 10-15 minuts i un portal a Internet amb informacions complementàries sobre l'òpera que es transmet.

Aquestes retransmissions es projecten en sales preparades a cada universitat, amb pantalles de 3x5 metres aproximadament i equips de so estèreo Dolby Digital 5.1.

Per a un total de casi 50 universitats i recepció en 60 campus diferents. S'estima una audiència mitjana de 5.000 alumnes per retransmissió.

::::  PROGRAMACIÓ  ::::

Opera Oberta 07/08

Dimecres, 28 de novembre de 2007, 20.00h
AIDA de Giuseppe Verdi (Teatre del Liceu) ampliar informació info

Dilluns, 14 de gener de 2008, 20.00h
LA CENERENTOLA de Gioachino Rossini (Teatre del Liceu) ampliar informació info

Dilluns, 3 de març de 2008, 20.00h
ELEKTRA de Richard Strauss(Teatre del Liceu) ampliar informació info

Dimarts, 22 d'abril de 2008, 20.00h
TANNHAÜSER de Richard Wagner (Teatre del Liceu) ampliar informació info

Dilluns, 12 de maig de 2008, 19.00h (en diferit)
TAMERLANO de Georg Friedrich Haendel (Teatro Real) ampliar informació info